Monday, August 16, 2010

Ajal Maut di tangan Allah..

Al-Fatihah buat arwah Zaza, seorang blogger juga seperti rina..

tak pernah kenal dia..tapi rina pun turut rasa sedih dengan pemergiannya akibat dari kemalangan ngeri yang terjadi di Kelantan kelmarin (ops! 1 Ramadhan sebenarnya he)

huhu..takutkan..

kalau rina meninggal tiba tiba,macam mana dengan blog ni..
siapa nak tolong delete kan?

wuwu..

kita akan terasa kematian tu hampir bila orang yang dekat kita pergi dahulu. kan?

*semenjak bulan puasa ni, selalu pulak rina bermuhasabah diri, alhamdulillah*

Thanks to BroFramestone for the info

(terbanyak pulak update harini =_=")

Al-Fatihah buat Siti Nor Izzah Shahdan

6 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

makdara TERDIVA 16/8/10 4:27 PM  

alfatihah..

janji tuhan x penah tercepat atau terlambat walau sesaat

Shah Iznan 16/8/10 6:28 PM  

al-fatihah...insyaAllah mas untuk kita akan smpai jadi sama3 lah kita bersedia untuk mghadapinya...

YnaaOhYnaa 16/8/10 8:48 PM  

Al-fatehah untuk arwah =(

Sumijelly 17/8/10 8:19 AM  

pernah gak dgr kisah blogge rnie...itu pun dr blog Hamzah. Dia kata tu kawan blog dia..

tak sangka kan ajal maut dtg...risau gak...
semoga roh zrwah di cucuri rahmat..

amin...

Sumijelly.com

Rina (◕‿◕)✿ 17/8/10 8:53 AM  

a ah..rina pon ad bc kat blog hamzah lpas wat ni...

msti lagi terasa pd mereka yg rapat ngan arwah kan?

rina yg xknl pn terasa as a blogger huhu..

GagaH@n cHenta 18/9/10 7:51 PM  

alfatihah untuk arwah..

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top