Sunday, August 01, 2010

Because he is a Muslim...



4 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

iqbalsyarie 2/8/10 12:04 AM  

i read it several times...mmg suatu yg benar,betul lah...org yg betul2 berpegang dgn islam di akhir zaman,mmg mcm org yg menggenggam bara api...huhu
Latest post:Inikah pujian?

Rina (◕‿◕)✿ 2/8/10 9:21 AM  

betul2..mcm2 dugaan dan cabaran kan :)

♥ Roshazzy Shag ♥ 2/8/10 5:10 PM  

comel! mcm goku! haha :DD

uff. skrg semua nk slh kan ISLAM! suke nak salah kan agama, bukan orang atau barang. dunia dah tak aman! tapi Malaysia ckp kita aman. 1 Malaysia konon, tapi agama semua bergaduh. 1 Malaysia tak kan berjaya. sebab, bangsa bersatu, agama TIDAK!

Rina (◕‿◕)✿ 2/8/10 5:30 PM  

hehe comel kann

betol2. ape nak jadi tah. hehehe adeh, failed la rina nk ckp ttg ni.. tp sbagai org Islam kite mesti buat sesuatu kan :)

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top